Skip to content
OÜ Mitteldorf on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner
Esileht
Koolituskalender
Õppekavad
Kvaliteedi tagamine
Õppekorralduse alused
Õppematerjalid
Esileht
Koolituskalender
Õppekavad
Kvaliteedi tagamine
Õppekorralduse alused
Õppematerjalid
A1 lõputest
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ees- ja perekonnanimi
*
Ülesanne 1. KUULAMINE
Kuulake teksti (kuulamistekst õpiku „Tere!”, teema 18, helifail 56). Lugege lauseid. Valige sobiv vastus. Näidis on tähistatud 0-ga.
0. Kalle elab
A Rakveres.
B Raplas.
C Raasikul.
1. Kalle on
A 20 aastat vana.
A 20 aastat vana.
B 40 aastat vana.
C 60 aastat vana.
2. Kalle on
A müüja.
A müüja.
B näitleja.
C õpetaja.
3. Kalle abikaasa
A laulab ansamblis.
A laulab ansamblis.
B on kodune.
C töötab poes müüjana.
4. Kalle poeg Karl on
A üliõpilane.
A üliõpilane.
B gümnaasiumiõpilane.
C näitleja.
5. Kalle tütar Annemai
A käib koolis.
A käib koolis.
B käib lasteaias.
C käib tööl.
Ülesanne 2. KIRJUTAMINE
Te otsite oma 3-aastasele pojale hoidjat. Leidsite kohalikust ajalehest tööotsimiskuulutuse.
-
Te kutsute tööotsija oma koju, et temaga vestelda. Kirjutage üles küsimused, mida tahate talle esitada (vanus, haridus, elukoht, elukutse, perekonnaseis, keelteoskus, töökogemus lapsehoidjana).
1.
2.
3.
4.
5.
Ülesanne 3. LUGEMINE
Lugege teksti. Valige õige vastus. Naidis on tähistatud 0-ga.
Alla ja Igor on õde ja vend. Alla töötab lasteaias. Ta on õpetaja. Igor on ehitaja. Ta töötas 2 aastat Soomes. Nüüd tuli tagasi Lihulasse. Alla käib õhtuti eesti keele kursusel. Igor tahab ka eesti keele ära õppida, siis on kergem tööd leida. Ta astus keelerühma, mis töötab hommikul. Igoril ei lähe õppimine eriti hästi. Sõnad ei jää talle meelde, kuigi ta loeb neid 10-12 korda. Alla räägib Igorile, kuidas nemad oma rühmas uusi sõnu õpivad. Nad loevad uusi sõnu kiiresti ja aeglaselt, valjusti ja sosinal, paludes ja vihaselt. Kirjutamine aitab ka uusi sõnu meelde jätta. Alla õpetaja laseb kirjutada sõnu tähestiku või pikkuse järjekorras, ainsuses ja mitmuses. Õpilased kirjutavad sõnad ajalehe või reklaamlehe fotodele, ja siis koostavad nende sõnadega jutu. Eriti meeldib Allale, kuidas nad tunnis mängides sõnu õpivad. Näiteks: astu ja nimeta igal sammul üks asutus meie linnas. Või: ütle kiiresti 3 r-tähega algavat sõna. Või: kirjuta käega (jalaga, õlaga) õhus üks täna õpitud sõna, teised arvavad ära, mis sõna see on. Või riimimäng: ütle riimuv sõna – köök-söök, kana-vana, uus-... .
0. Alla ja Igor elavad
A Jõhvis.
B Lihulas.
C Tapal.
1. Alla õpetab lapsi
A lasteaias.
B koolis.
C keeleringis.
2. Igor...
A töötab Soomes.
B töötab ehitusel.
C ei tööta.
3. Alla käib keelekursusel
A hommikuti
B õhtuti
C reedeti
4. Igori jaoks on sõnade õppimine
A kerge.
B raske.
C meeldiv.
5. Alla rühmas on sõnade õppimine
A huvitav.
B igav.
C raske.
Saada
Ülesanne 4. RÄÄKIMINE
Rääkige, mida tähendavad need sildid ja kus te neid näete?
Eesti